frøken freyberg...

Mit billede
Nyuddannet landskabsarkitekt på barsel med Holger fra november 2014.

fredag den 27. juni 2014

nyheder...

...så blev det vores tur til at dele fantastiske nyheder - vi skal være forældre til en lille dreng til november. Han blobber rundt derinde og laver ballade allerede.



Så skal der altså gang i lidt kreaprojekter, selvom vi har en lille bitte lejlighed er der vel plads til lidt babyhygge. Første projekt er en lille strikket sweater, men har planer om uro, sengetøj og meget mere - jeg har fundet god inspiration hos blandt andre frkhansen.dk og mariesfabrik.blogspot.dk . Jeg håber virkelig at få tid til at hygge lidt med lidt små projekter, selvom jeg samtidig er igang med at skrive speciale.




Jeg glæder mig til at vise mere og dele flere tanker undervejs


/Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar